Îmi Curg Mucii, Deci Exist! – Collection of Ironic Poetry


This is a collection of hilarious poems in my mother tongue addressed to my fellow nationals. 

All of them were published on my blog Carpe Diem

The book was published through Createspace as Amazon doesn't support Romanian Language yet. 
That also means that I cannot publish it in electronic format (eBook) as for now. 

Excerpt
Îmi Curg Mucii, Deci Exist!

Ieri, din două orificii
Au-nceput să-mi curgă mucii.
Pieptul tare mă durea,
Capul parcă-mi exploda.

Băi, ce naiba e cu mine?
Oare-mi trebe' vitamine?!
De ce sfântu' amețesc
Și îmi vine să borăsc?

Ochii mi-s rău bulbucați,
Arată parcă-s drogați,
Buzele îmi sunt uscate,
Să le ung cu lapte poate?

Pielea-mi arde.., zici că-i foc,
Răsuflu ca un boboc,
Oasele parcă-s bătute...
Și nu-i nimeni să... m-ajute.

Cinșpe batiste am murdărit
Nasul de l-am curățit.
Am băut și opt pastile,

Ca să-mi treacă... chipurile. 
***
To read more click here



No comments

We love comments! Respect and consideration are a must.